bloglovin

Nyss kommit från skolan:D

Heej jag kom nyss från skolan.Det har ju gått bra vi hade nån himla bajs lärare som valde ut sin favvo elev det är galet!
Jag sitter och pratar med olli på skype och var nyss inne på hennes blogg.:D
Jag har ätit ett gott äpple nyss och ska snart gå in på www.facebook.com :D
När mamma kommer hem så ska jag se till att vi går och köper så länge vi båda andas (4 twilight boken) <3

Skriver senare ikväll ses:D<3

 Ps.min kompis blogg www.oliviasandinpekka.blogg.se

Kommentarer
Olivia <33

Läraren hette Katrin tror jag ._.'



Hon var ju helt knäpp! Araz fick sitta vid datorn och göra vad han ville och vi andra fick jobba matte även fast vi jobbat lika bara som han! >.<

2009-11-03 @ 17:37:08
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback