bloglovin

Dåliguppdatering.

Hello .

Sorry för min dåliga uppdatering det är bara det att jag inte har hunnit och skriva .

Idag så vaknade jag halv sju.
Sen så gick jag och åt och efter det så satt jag mig på cykeln och for till skolan.

Vi har inte gjort så mycket på skolan .
Eller  först på dagen så hade vi gympa och det var att jogga .
Jag , hanna och olli gick typ hela vägen .

Sen när vi kom tillbacks till skolan så hade vi rast jag och olli satt oss mitt på fotbollsplan för typ alla tjejer var och duschade .
Så vi bara satt där men det var jätte varmt och skönt.

Det var typ 12 grader varmt (:

Sen så åt vi lunch .
Det var inte god mat , så jag åt mackor

Sen så gick vi ut på rast.
Vi spelade brännboll.

Efter ett tag så gick vi och såg när dom andra spelade fotboll.
Sen ville olli vara med så jag bara kollade på.

När det ringde in så hade vi bild.
Det var inte kul för vi fick göra en uganda och sverige flagga.
För på torsdag så ska vi ha nån himla föreställning, så det ska vara direktsänt till uganda.





Jag idag


Tröja : Monki
Byxor : Team Sportia





Ja och så hade kp kommit :D








Sarah



Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback