bloglovin

Dundret.

Hellu !

Nu sitter jag och olli vi datan .
Vi kom från bastun för ett tag sen .
Vi bastade inte så mycket , vi badade mest.
Eller jag badade inte så mycket för jag är lite täpp i näsan.

I morse så vaknade jag av att Olli snarkade och då var klockan typ 7.18 .
Jag väckte henne efter ett tag .
Backen öppnade 10 men vi kom ut lite efter .
Vi köpte ett tre timmars kort.
Fast vi åkte bara i 2 och en halvtimme.

När vi kom in så satt Olli sig vid datan och jag spelade GTA ja det är viee mest det vi har gjort idag .


Dålig bild .

Sarah


Kommentarer
claddkaka

Hej

hopps du får en trevlig dag :)

2010-04-10 @ 08:31:21
http://claddkaka.blogg.se/
Sophia

haha kul med GTA jag spelar det hoss en kompis men bara ibland inte så ofta snygg blogg frsten

2010-04-10 @ 08:49:44
http://cupcakemuffin.blogg.se/
Shiko

Hey Cutie!

Var med och tävla hos mig om 500kr i presentkort+En hemlig present.



Om du tycker att det låter intressant så besök min blogg och läs tävlings reglerna. :)



/Kram. <3

2010-04-10 @ 16:16:53
http://shikos.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback