bloglovin

~

Hejhej

Idag när jag vaknade så ringde Petra och frågade om jag ville följa med och handla och det gjorde jag för annars så skulle jag inte haft nåt och göra .
Sen när vi hade handlat klar så gick vi till moster .
Nora har ju börjat gå så nu går det snabbt för henne så man får springa efter henne.
Sen när moster kom hem så gick vi och handlade nå garn.
När vi kom tillbacks så gjorde vi inte så mycket.
Ja och nu kom jag nyss hem , det är ju inte precis så långt (några meter)

Ja nu ska jag gå och äta .

Sarah

Ps : Jag kan inte ladda upp nån bild för blogg.se är så segt nu -.-

 


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback