bloglovin

Idag ska jag till dundret .

Heej.

Ja som det står i rubriken att jag ska till dundre med olli för hon har ju stuga där .
Jag vaknade vid nio jag vet inte varför så tidigt.
Olli ringde vid tio kanske för att säga vad jag skulle ha med mig .
Hon sa att vi måste stiga upp kl 7.00 för att backen öppnar tio.
Jag vet inte om jag kommer orka upp så tidigt det är ju som när jag ska på skolan.


Listan jag fick av Olli :
Kudde
Handuk
Bikini
Vanligakläder
Slalomskidor
Stavar
Glasögon
Hjälm
Tjockstrumpr
Underställ
Flisdress
Tandborste
Pengar




Sarah


Kommentarer
Anna

skulle du inte ha med dig pjäxor ?? ;)

2010-04-12 @ 17:19:03
http://anooos.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback