bloglovin

Shoppat !

Hejsan .

Idag så har jag varit och shoppat.

Vi for där vid tolv och kom hem vid fyra.
Jag drack min första slush för året.

Har kommer det jag har handlat :D


Warp skor : Stadium 299 :-


Vita sockar : lindex 79,50 :-


Puma bikini : stadium 249 :-


Leggins : lindex 79,50 styck men det var tag 3 betala för 2 :D


Skor : Din sko 249 :-


Tröja: Kapphal 99 :-
Hårband: Lindex 36,90 tror jag


jag har oxå köpt ett vitt och svart boxerlinne : JC 129:- Men två för 199 :-


Jag idag ^^


Gråa byxor : Teamsportia .
Tröja : Cubus.


Silverarmbandet : Fritsolsson . Pandora :D
Rosaarmbanet: Kapphal


Jag har oxå fotat lite .


Pink flower




Vädret idag typ 17 garder varmt (Y)
Det gillas !


Oscar i solen <3


Jag
Fotat med Canon PoweShot A470



Jag har mer bilder men det tar så länge att ladda in dom så jag sätter in dom sen




Sarah


Kommentarer
O L I V I A

söt bild på oscar :3

2010-04-24 @ 19:07:20
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback