bloglovin

Vaknade upp i västerås !

Halåjssan 8D

Jag vaknade för ett litet tag sen.
Och nu är jag hos pappa i västerås.

Jag hade tur att jag tog mig med planet igår.
Det hade ju inte varit kul om jag inte hade tagit mig med.

Jag kom till pappa vi tio på kvällen tror jag eller lite över tio.
När jag kom in genom dörren så kom oscar springades mot mig och började ja han var helt chockad.
Dom som inte vet så är oscar min hund.

Ja nu är det bara att se om jag tar mig hem i morgon.


Ja nu har jag ingen bild för jag sitter inte vi min data men jag ska fota så jag lägger in sen !


Sarah


Kommentarer
O L I V I A

Kan du inte lägga in bilder på Oscar? :3

2010-04-24 @ 11:17:09
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback