bloglovin

DAG 03- MINA FÖRÄLDRAR

Nu ska jag berätta vem mina föräldrar är.


Min mamma heter då Christina, hon är den bästa mamman i hela världen och visst ibland så blir jag helt galen på henne och bara vill låsa in mig nån stans och inte prata med henne. Men jag älskar min mamma och utan henne skulle allting vara så himla tomt. Bästa mamman ♥


Min pappa heter Anders och han är då världens bästa pappa, jag är inte hos han så ofta för han bor i västerås men när jag är med han så är allt så hinmla bra, jag älskar min pappa. Jag bråkar aldrig med honom men det är nog för att jag inte är hos han så ofta. Utan pappa skulle allt vara helt tomt! Bästa pappan ♥


Nu förstår ni säkert att mina föräldrar är skilda men dom är inte såna som har dålig relation med varandra dom har bra relation med varandra även fast dom är skilda. Min mamma har en ny kille och min pappa har en ny tjej och dom båda är helt underbart snälla mot mig. Kunde inte ha fått bättre låtsas föräldrar! c:

Nu vet ni lite om mina föräldrar, jag vill inte lägga ut några bilder på dom för jag vet inte om dom vill det!

Sarah ♥


Kommentarer
E M E L i E

var med i veckans blogg på min blogg :)

2010-12-08 @ 17:09:06
http://emmseliasson.blogg.se/
JohannaB

Rösta på min blogg vem skom du tycker ska bli veckans blogg! :)

Fin blogg!

2010-12-08 @ 17:18:56
http://johjjja.blogg.se/
F A N N Y

aw, vad fint av dig att göra så många hjärtan! ;) ♥

2010-12-08 @ 18:44:22
http://fannyyandersson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback