bloglovin

JULAFTON I BILDER

1. Noblesse
2. Kinder Maxi
3. Shift tuggummin
4. Mini Mars
5. Dumle
6. Mario Power Tennis, till Wii
7. Taylor t-sirt
8. Underställ
9. Vitt boxer linne
10. Klämmor
11. Hello Kitty strumpor
12. Godis
13. Tidningar
14. Eclipse cholklad (från London)
15. Bella och Jacob pussel
16. Taylor bok (från London)
17. Eclipse spel
18. Huvud massage sak
19. Digital fotografering, del 2
20. iPod nano, rosa
21. Eclipse kalender
22. Remember Me
23. Valentine's Day
24. Cugar Twon, season 1
25. Taylor Godis (från London)
26. Family Guy season 8
27. Tuggummin
28. Silver armband
29. Parfym, Hot Pink (Björn Borg)
30. Saker till att göra tennarmband
31. Body Butter
32. Tights
33. Twilight läppglans och Volturi mascara
34. Nagel fixar saker
35. Löshår
36. Rosett ring
37. Nintendo Wii + spel
Det är några saker som inte är med på bild men det var för att jag orkade inte fota allt.
Och såklart är ju alla bilder fotade med min CANON EOS 500D ♥
Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback