bloglovin

LULEÅ

Jag har inte skrivit något på bloggen idag för jag har varit i Luleå med Emma, vi har haft riktigt kul!
Jag har handlat en julklapp och sen har jag köpt en Eclipse tidning. Jag har inte hunnit fota några bilder för jag kom hem för ett litet tag sen. Jag kom med bussen vi nio eller halv tio någon gång tror jag och sen för vi till Micke för att Ida har ju kommit från London för att vara här under JULAFTON! Det var kul att se henne igen, har ju inte träffat henne på ungefär 5 månader tror jag att det är, jag är inte 100 på det men jag tror i alla fall det.
Jag handlade det mesta av sakerna på Lagerhaus, älskar verkligen den affären, dom har allt.
Sarah ♥

Kommentarer
aanna

Du frågade ju inte Emma om jag kunde komma med :(

2010-12-23 @ 14:25:05
http://annasfantasi.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback