bloglovin

~

Hejhej.

Nu ikväll så har jag varit på kalas hos en 80 åring .
Mina mostrar och mamma började gråta för exakt idag så är det 5 år sen min mormor dog :'(((
Jag kommer ihåg det exakt , dom ringde från sjukhuset och sa att mormor inte ha länge kvar så mamma och moster anita satt sig i varsin bil och körde rally till sjukhuset.
Jag och mina två kusiner åkte med Håkan i en bil ett tag efter .
När vi kom till sjukhuset så var man ju såklart jätte ledsen och man tyckte att man hörde mormor andas fast det Det är nog det jobbigaste jag har varit med om !!! :((
Ja sen en vecka efter att mormor hade dött så dog min hund Cindy , usch det var hemskt .


Idag på skolan så hade vi musik sist på dagen , vi hade om bellman för vi läser om han .
Vi fick höra på en låt och sjunga nögra , *trååååååååååk*.
Jag fick skjuts av min moster hem , så jag slapp gå !
När jag kom hem så åt jag , och sen så gjorde jag mat åt mamma .


 

Sarah


Kommentarer
olli :3

sv: Nä det sa jag inte. Jag sa att bara att mitt rum var städat D:

2010-02-22 @ 21:01:58
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback