bloglovin

Hann inte skriva igår .

Igår när jag vaknade så vaknade jag vid halv. 5.30 för vi skulle ha os- morgon , kl 6.00 fsta jag och Olli kom typ halv sju.
När jag kom hem så for jag till haparanda med min kusin, nora , moster och moster ;D
Vi handlade presenter till Nora för hon fyller år snart.
När jag kom hem så var jag tvungen att göra klart läxan

Idag så har vi sett film sist på dagen.
Vi började se Ameican Pie fast den började lagga så den blev inte att se.
Sen så såg vi Jalla Jalla , fast den är jätte dålig .



Sarah


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback