bloglovin

Hejhej

Idag har det varit en vanlig dag !
Jag , hanna och olli åkte skridskor på rasterna .
För jag hade lämnat mina på skolan sen i tisdags.
Typ sist på dagen så hade vi utegympa skridskor.
När vi slutade så kom olli hem med mig, vi gick typ halva biten och sen så hoppade vi på bussen , vi såg den typ när vi var en bit ifrån en busshållplats , så jag ropade åt olli * olli bussen är där SPRING !!!!!! *
Så vi rusade typ.
När vi kom in i bussen så var jag tvungen att värma mina fingrar för som hade typ fryst.
När vi kom hem till mig så gjorde vi typ inget , lr Olli fjantade .
Mamma kom bara hem snabbt för hon skulle på nå himla möte.
Jag hade fått ett presentkort av Micke på 300 kr så då gicka jag och köpte lite smink.
Ja men iaf nu måste jag gå och göra läxan :D





Sarah

Kommentarer
Amanda

Hej!

Har skrivit ett inlägg om att jag dricker en Smoothie!

Haha, är du inte avis;)

Kraamar!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Emma :D

Gud vilken fin bild, haru tagit den? :O

2010-02-18 @ 20:04:03
http://emmaschulz.blogg.se/
Anonym

hej, ska du göra något speciellt under sportlovet?

Kram=)

2010-02-18 @ 22:22:11
http://ayye.bloggplatsen.se
Älva

nej gud så läskigt! Så skulle inte jag vilja se ut ^^

2010-02-28 @ 13:44:33
http://peaceews.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback