bloglovin

Sorry dålig uppdatering !

Hejhej!

Jag har verkligen inte hunnit att skriva :(
Igår så for vi till IKEA sen så för vi och handlade lite mat på ICA Maxi ;D
Vi for på onoff för att köpa en telefon och där var vi ett tag .
Efter ett tag så blev jag hungrig och då for vi och åt på MAX ;D;D
Jag åt en hamburgare pomfritts och mossarella sticks  *mums mums *
Sen så for vi hem och då var klockan vid halv nio , då hade pappa gjort mat fast då var jag inte hungrig så det får jag vell äta idag.
Ja jag har oxå fått busa skit mkt med Oscar ^^<3

Ja på Ica maxi så hittade jag några skit konstiga coca color en med smak av vanilla och en med smak av cherry . Men ända så var dom ganska goda ;D

Här är en bild på Coca Cola Cherry





Och här är en på Coca Cola Vanilla



Ja vet inte vilken som var godast ;D

Sarah

Kommentarer
claudia

cocacolavanilj, har jag ett minne av att jag smakade på när jag var mindre. Och det var gott tycker jag höhö:)

fin blogg du har:)

2010-02-03 @ 12:25:09
http://cclaudiiaa.blogg.se/
Sara

Åh mums! Skulle vilja testa cherry!

Förresten tröjan du har på den högra headebilden, vart kommer den ifrån?

Kram

2010-02-03 @ 13:45:35
http://www.februaritjej.se
Fanny

Dom får man ta och smaka! :)

2010-02-03 @ 17:01:49
http://komigenfanny.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback