bloglovin

Skola .__.

Hejhej.
Idag på skolan så hade jag och olli piano först på morgonen , det är inte kul så jag vill sluta men jag får inte för mamma .
När vi kom tbx så läste Anders , sen efter ett tag så fick vi läsa, vi läste i typ 7 min och sen gick vi på promenad.
Jag , olli och hanna gick typ jättte söligt så vi kom jätte långt bak dom andra.
När vi kom tbx så hade vi rast ett tag.
Det var svinig mat blodpudding blää.
Sen på elevensval så valde ´jag hanna och olli att göra en bild som vi målade , ja man kan ju säga att mitt resultat blev mkt brunt och svart, och hannas blev lite så oxå och olli bild som hon döpte till nalle med fär blev med mkt färg fattar man ju ^^.
Sen när jag kom hem så satt jag mig vid datan.
Ja det var min dag :D
Nu sitter jag och äter hallon sorbet *mums mums*
Sarah

Kommentarer
Ida

Sööt blogg<33 Frågastind i min bloggg, titta gärna över^^

2010-01-15 @ 21:36:56
http://polkaida.blogg.se/
JuliaOfSweden

Heelluuw (:

Åhh , vad snygg blogg

Kolla gärna in på min

www.JuliaOfSweden.blogg.se

Kommentera/FöljBloglovin/StannaSåLängeDuOrkar

2010-01-15 @ 21:56:08
http://juliaofsweden.blogg.se/
Olli ;]

Haha, mitt namn till min bild var ju så fint, not :3

2010-01-16 @ 14:50:33
http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback