bloglovin

Snöstorm

Ja idag på skolan så gick det ju int och vara ute !
Det snöar och jätte mkt och det är ju int kul.
Idag slutade vi iaf klockan två.
Och då hade bussen gått för typ en halvtimme sen men jag ville inte gå hem så då fick jag vänta på bussen men jag var inte den ända som vändade eve skulle oxå åka buss så då satt vi i klassrummet och typ ritade och sånt :D
Sen gick vi till bussen och jag gick först och då gjorde ju jag alltså upp spåren och då blev jag riktigt blöt , och då var bussen försenad oxå , så när jag kom hem så la jag mig under täcket .
Nu sitter jag och tränar på läxan för vi ska ha prov i morron.

Sarah :3


Kommentarer
Anonym

det ska tydligen bli snöstorm idag igen

2010-01-28 @ 13:07:51
http://moonbell.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback