bloglovin

Photoshop


Nu har jag suttit och satt ihop några bilder.
Jag satt ihop 3 bilder till en, blev faktiskt rätt nöjd.
Jag har inte testat det här förut så jag ville se hur bra det gick och det blev ju helt okej!

Idag så har jag varit på 9 års kalas hos Emma, av oss så fick hon en hello kitty väckarklocka, en hello kitty armklocka eller vad man nu säger och en hello kitty smink väska.
Vi var inte där så länge för att vi skulle till stugan och där är vi nu.

Nu ska jag nog ta och spela sims eller något annat ^^

i'm out ♥


Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh tack ska du ha! :D

2010-07-18 @ 01:36:43
http://tinkerbella.blogg.se/
emelie

fråga en fråga, jag har frågestund! ;)

2010-07-18 @ 16:34:58
http://emmseliasson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback