bloglovin

Tidsfördriv...

1. Namn? - Sarah
2. Ålder? - 12 år
3. Vart bor du? - Kalix
4. Bor tillsammans med? - Min Mamma
5. Husdjur? - En huns hos min pappa
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? 11 februari 1998 ^^
8. Klass? - Börjar 6an
9. Vilket år tar du studenten? - öhh..det är länge tills dess
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? - Det vet jag inte ^^
13. Duschat idag? - Nä, igår :)
14. Kramat någon idag? - Ja 
15. Pussat någon idag? -
16. Vad har du ätit? - Pasta och köttfärsås
17. Dagens klädsel? - Vita shorts, ett svart linne och en twilight t-shirt över
18. Dagens smink? - Inget smink idag
19. Dagens sötnos? - Vet inte
20. Dagens roligaste? - vet inte
21. Har du många vänner? - Lagon ^^
22. Vem är din dröm kille? - Tayloe Lautner och Boo Boo Stewart ♥
23. Vem kramade du senast? - En kompis
24. Vem pussade du senast? - En kille
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? -
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Med Emma och hennes kusin, riktigt najs samtal 8D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Sammen: Kan jag vara med dig idag så?

 

FAVORIT:
31. Film? - Eclipse
32. Låt? - Ganska många ^^
33. Mat? - Pizza, kinat, och thai mat
34. Dryck? - Fanta
37. Stad? - Los Angeles
38. Land? USA, turkiet, thailand.
39. Ämne i skolan? - Skolan är tråkigt
40. År? Vet inte

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Taylor och Boo Boo ♥
42. Drickan du drack? - Milk
43. Gången du spydde? - Typ 5 år sedan
44. Gången du grät? - kmr inte ihåg
45. Pizzan du åt? - Jag åt en köttfärs pizza för kanske en månad sen
46. Gången du var i göteborg? Några år sen
47. Gången du var i stockholm? - 6 månader sen
48. Gången du var hög? - Never
49. Personen som såg dig gråta? - Mamma, tror jag!

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma och mysa c:
 54. Tv-spel eller datorspel? - Data, The Sims 3
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vet inte
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Typ PH
60. Svart hår eller blondt? - Brunt ^^
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Gtb
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - fanta, exotisk :)
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Venne ?
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Min släkt och min älskade kompis Olivia♥
71. Personer du hatar? - Jag vet inte om jag hatar någon, kanske alla i tokio hoten xD
72. Personer som sagt jag älskar dig? - 3.
73. Personer som hatat dig? - Jag vet inte vilka som hatar mig
74. Glassar du ätit på en dag? - Det beror på
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1
76. Gånger du haft minnesluckor? - ?
77. Piercingar har du? - I båda öronen, om det räknas
78. Personer du saknar just nu? Olli och min pappa ♥.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - ?

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ...... ....... ... ... ... ....... ♥
81. Ska du träffa imorgon? - Mamma, och kanske Olli ^^ 
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en Skype-konversation med? - Oliva.(:
84. Spelade du tv-spel med senast? - ingen aning.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? ?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Nobody
87. Förtjänar att dö? - ?
89. Vill du sova brevid inatt? - ?

VAD:
90. Gör dig glad? - Att vara med mina vänner, oftast iaf.
91. Gör dig ledsen? - Sånt som sårar mig ?
92. Vad vill du helst göra nu? - Spela sims 3
93. Önskar du att du slapp göra? - Go in school
94. Vill du ha nu? - En Canon EOS 450D
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Money
96. Längtar du till? - Turkie resan i september!c:
97. Tycker du om dina betyg? Har inte betyg.
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag vet inte
99. Är det bästa som har hänt dig? Det är mycket bra som har hänt mig ^^
100.Varför gjorde du detta? - Fördriva tiden! 


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback