bloglovin

Det var på tiden !

Jaaaaaaa!

Nu har det äntligen kommit en pojke till vår släkt.

Det har bara varit tjejer.
12 tjejer för att vara exakt och nu ikväll så fick min kusin en liten Pojke.
Jag fattar bara inte att det är sant.

Det är bara en känsla, jag tror att han kommer bli lite bortskämd ^^
Hahah, nä men lite iallafall för att det är ju första pojken i släkten.

Det var bara det jag ville säga.

I morgon kommer jag återgå med bloggandet som vanligt och då kommer det bilder oxå för nu har jag ju fått hem kameran.
Och det är ju inte så länge till jag har digitalkameran för det blir ju en Canon eos 450D, Längtar
.


:)


Kommentarer
Ellen

Hej, jag har en veckans bloggtävling i min blogg gå in och anmäl dig om du vill vara med här: http://guldvivan.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-tavling.html

2010-06-07 @ 16:21:53
http://guldvivan.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback