bloglovin

Redigerat


Före                                                    Efter

Före                                         Efter

Före                              Efter

Nu har jag suttit och redigerat lite bilder.
Fast det var nog bara dom här som jag blev nöjd med.
Det är ju länge sen jag la in ett sånt här inlägg så jag tänkte att jag gör det.

Idag så har jag typ suttit vi datan helatiden.
Jag har alltså inte gjort nå vettigt (:

Det kommer nå inge mer inlägg ikväll.

Nu ska jag se på Huose of wax som går på kanal 6.

Ha en trevlig helg
Kram Sarah ♥


Kommentarer
justsingit ♪♫

allt bra ? (:

2010-06-27 @ 15:23:03
http://justsingit.blogg.se/
Joakim

Faktiskt gillar jag också att fota! Men undrar en sak... Hur kan du redigera bilderna så där bra? Har du nåt knep?

2011-01-01 @ 14:01:54

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback