bloglovin

Svar på frågestund c:

Nu tänkte jag svara på era frågor ^^

Sofia frågade: Hur kom du på att börja blogga ?
Svar: Öhh..Det var många som jag känner som hade bloggar och då tänkte jag testa ^^


Elin frågade:
1.Vem är din favorti karaktär i twilight ?
2.Vilken är din favorti film ?
Svar: 1. Jacob Black, han är så smex 8D

2.Det är New Moon, men jag tror att Eclipse kommer slå New Moon ^^^

Sigrid frågade:
1.Har du varit utomlands ?
2.Hur mycket får du i barnbidrag ?
3.Har du pojkvän ?
Svar: 1.Nä, men jag ska till turkiet i september.
2.Det vet jag inte ^^
3.Nä, det har jag inte <:

Rebecka frågade: Vad tycker du om bloggen www.klackarnaitaket.se som var på blogawards i höstas ? Svar: Jag läser faktiskt inte den bloggen ^^

Felicia frågade: Vad har du för kamera ?
Svar: Jag fotar med min Canon PowerShot A470, men jag ska köpa en systemkamera snart.

Fanny Andersson frågade: Vad är det roligast du har gjort 8D ?
Svar: Jag tror det var när jag var till skara sommarland med Olli (http://oliviasandinpekka.blogg.se), det är ett minne för livet.


Emelie frågade: 1. Vad är ditt favortidjur ?
2.Vilken är din favoritlåt ?
3.Vad är din favoritsport?
Svar: 1. Det är nog hund.
2. Fireflies- Owl city ^^
3.Jag gillar inte sport precis 8D

Anna frågade: 1.Skulle du vilja ha ett djur ? Vilket isf ?
2.Vad är din favortimat ?
3.Vad tycker du om min blogg ?
Svar: 1.Jo jag skulle vilja ha ett djur här hemma, isf en hund.
Men jag har ju en hos pappa ^^

2.Typ Kinamat ^^
3.Den är rätt bra, men ha mer bilder i dina inlägg för det är rätt tråkigt att läsa annars.

Olivia frågade: Vad är det pinsamaste du har gjort 8D?
Svar: Öhh, jag vet faktiskt inte jag har gjort mycket pinsamt ^^

I.a.m frågade: Vad tycker du om min blogg ?
Svar: Jag vet faktiskt inte, jag har inte läst den nå typ ^^

Matiilda frågade: 1. Hur länge har du bloggat ?
2.Vad tror du kommer bli roligast på manhem ?
Svar: 1. Jag har bloggat sen 2009-10-13.
2. Det vet jag faktiskt inte, jag har ju ännu ett år kvar på näsbyn ^^

LillaSoffiaah frågade: Vet du hur man fixar såa tt man får skugga i sina bilder? Som foki har : fokis.se ?
Svar: Jo, om du söker skugga bakom bilder på youtube.com så kommer det fram videos på hur man gör ^^
Hoppas du lyckas.

Det var alla svar, hoppas ni är nöjda med svaren ^^

Kram


Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh vad kul! Det är riktigt fint där :).

2010-06-26 @ 00:52:50
http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback