bloglovin

The Twilight Saga: Eclipse


Jag kom hem från bion för ett tag sen.
Jag har varit och sett Eclipse, jag skrev ju att den skulle vara bättre än Twilight och New Moon och det var den!

Handlingen var riktigt bra.
Det bästa var ju tält scenen, när Jacob kom in i tältet och bara ja vad ska man säga han är PERFEKT ^^
Men allt annat var oxå super bra.

Jag och Olli kom dit typ en och en halv timme före den började.
Vi var först i kön och därför fick vi bäst plats !

Den var lika bra som boken var.
Det är den bästa filmen just nu.

Nu är min lista såhär
Eclipse
New Moon
Twilight
Och Breaking Dawn skommer ligga först på lista när den kommer ut, fast det är ju länge tills dess.

Lots of Eclipse love ♥


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback