bloglovin

100508-100509

Hello !

Nu skriver jag som från idag och igår :D


Igår: Idag så var jag typ heladagen med Nora.
Mamma och micke for till Paharova typ klockan halv tio.
Då vaknade jag och gick upp och la mig vid tvn.

Sen så gick jag över till moster och var där.
Moster, Petra och Nora var och handlade så jag gick in.
Efter ett tag så kom dom och då var jag med nora heladagen.




Jag fick ju bestämma vem jag skulle sova hos och jag valde Petra.
Före det så var jag och köpte godis.

Jag köpte kexchoklad hallon


och

Marabou Polka



Idag: Jag har inte gjort så mycket.


Jag har varit med Nora idag oxå.

Mamma kom hem vid kvart över sju.

Så det har varit en slödag.



Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh tack =D

2010-05-10 @ 08:01:47
http://tinkerbella.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback