bloglovin

Idag och igår.

Hejhej

Jag har inte varit så aktiv på bloggen men det är för att det har varit så fint väder så jag har bara varit ute.

Idag så har jag varit till luleå.
Vi for dit för att kollan på en 4-hjuling men vi hittade ingen.
Det fanns bara en för 13000 och den var man tvungen att växla med oxå men jag vill ha en med automat.
Då är det ju bara broms och gas.
Så vi ska typ kolla på en här i kalix.

Jag shoppade lite oxå.
Men kläderna kommer jag visa eftersom för jag har inte tid just nu.

Innan vi skulle fara hem så for vi och åt på nån resturang i persön.
Jag åt en bamse pizza som dom nu hade döpt den till.

Mobilkamera bild.

Det var med köttfärs och banan.
Den var ricktigt god.

När vi for till lule så var det mulet och inte bra väder.
Så jag tog svarta mjukisbyxor och en munkis men sen på dagens så blev det svin varmt typ 27-28 grader varmt i skuggan.

Så jag höll på att svettas ihjäl.

Ikväll så hade det åskat skit mycket, så vi har suttit och sett på blixtarna och regnet.

Det var vell allt från idag.


Igår så var det oxå skit varmt säkert vid 30 grader.

Vi grillade och hade det gött 8D



Och så satt jag och solade lite.





Ja det var vell allt.



Good bye för nu ska jag gå och se på american pie: The wedding på 3an.



Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback