bloglovin

Kjol

Hallå.

Idag så har vi varit på utflykt.
Vi for till vassholmen, jag cyklade med emma och sammen och vi kom typ dit sist.

När vi var där så gjorde vi typ inget.
Vi satt bara i gräset och hade det gött ^^

Typ alla andra for till nån himla bäck fast det orkade inte vi.

Vi fick sluta tidigare, det var ju absolut tummen upp!


När jag kom hem så gjorde jag en ny header.


När mamma kom hem vid fyra så for vi på chili
Där hittade jag en kjol som jag ska ha på avslutningen.

Sorry, det är en webcam bild för jag orkar inte börja fota med mobilen för att min kamera är ju i stugan.
Kommer bättre bild när jag har fått tillbacks min kamera.

Ja det var vell allt.

Good bye!

Love Sarah



Kommentarer
E m m a a ♥

jätte fin kjol ! :) vart är den ifrån ?

2010-05-31 @ 15:00:16
http://emmaomeradzic.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback