bloglovin

10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

  1. Jag har 200 afficher/bilder av twilight i mitt rum. Alla är inte upphängda.
  2. Jag gillar skräckfilmer.
  3. Jag har 3 gosidjur som jag typ inte kan sova utan. Vet att det kanske är lite konstigt!
  4. Jag gillar inte surströmming.
  5. Jag har typ världens dåligaste humor, skrattar åt mig själv! c:
  6. Jag bor i lägenhet.
  7. Börjar gråta lätt om jag ser sorliga filmer. Som i The Last Song, bölade som en gris!
  8. Jag åker flyg själv ganska ofta, pga att min pappa bor i västerås.
  9. Jag och min bästa kompis kan roa oss med typ en fluga! 8D
  10. Jag älskar julen lika mycket ännu som när jag var 3! ^^
Sarah ♥

Kommentarer
O L I V I A

Det är inte alls konstigt att sova med gosedjur!

Det gör jag med och det är bara mysigt!:D<3

Kram Olivia;)

2010-11-27 @ 22:36:20
http://oliviagunnarsson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback