bloglovin

JAG TROR ATT JAG HAR TRÅKIGAST JUST NU...

och därför gör jag några test, bara för att fördriva min tid!

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: ?
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: en bilar påse, sudd och tidning.
Tre saker jag gör just nu: data, tv, ruttnar.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till london/usa, träffa TAYLOR LAUTNER ♥ och ha ett bra liv medans.
Tre saker jag kan: skratta, sitta vid datorn, baka c:
Tre saker jag inte kan: sjunga, dansa och turkiska.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, musik och mera musik 8D
Tre saker jag skulle vilja lära mig: vet inte.
Tre favoriträtter: kina mat, thai mat och mammas/pappas mat!

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? sov tröja och trosor. Ibland pyjamas byxor.
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på sidan.
- Hur många kuddar har du i sängen? 2
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? oftast
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? nä, tror inte det.

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x ] Du klär dig som du vill.
[x ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[ x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ x] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ x] eller alla bråkat vell med sina föräldra nån gång ? Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[x ] Du bryr dig om folk.
[ x] Du är nöjd med ditt liv.
[ x] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[ x] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x ] Du har inga “fiender”.
[ x] Du är en ganska snäll person.

Total: 20
———————————
Total : 20

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Dumhets-testet

( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
(x ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
( ) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
( ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
( x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( x) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

Summa: 6

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa: 6

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: en iPhone
DAGENS KLÄDSEL: underkläder, linne och leggings
DAGENS FRISYR: plattat
DAGENS LÅT: superstar med laydback
DAGENS PLANER: sitta vid datorn
DAGENS SAKNAD: Olivia ♥
DAGENS DUMMASTE: har inte gjort något dumt idag
DAGENS MISSLYCKANDE: -
DAGENS DROG: -
DAGENS KÖP: ägg och en bilarpåse
DAGENS GODIS: bilar
DAGENS HUMÖR: typ trött och glad
DAGENS CITAT: Det här ska föreställa ett citat ? e_e
DAGENS ROLIGASTE: inget

Allmänt test 1

Hur bor du: I en lägenhet.
Brukar du komma i tid: Jo.
Hur lång är du: 156.5 c:
Kan du laga mat: Jo, jag är bäst!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går på skola.
Vad har du på dig just nu: Skrev det här ovanför
Har du någon fobi: jo
Hade du en bra kväll igår: jepp
Vilket är ditt senaste inköp: ägg och bilar (godiset)
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller jos c:
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: jo
Vad hade du sönder senast: ett snöre
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: turkiskt äppel te, mums!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: typ mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: ?
Saknar du någon just nu: Jo
Vad ska man göra för att få dig irriterad: de du 8D
Någon jag stör mig på: vet inte
Intressen: TAYLOR LAUTNER ♥♥♥♥
senaste person du kramade: -
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: pappa
Vad drack du senast: ananas juice
Vill du ha barn: när jag blir stor
Längtar du till din nästa födelsedag: lite
Har rakat dina ben någon gång: mm
Är du sugen på något nu: jo
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe så ofta
Använder du hudkräm: jo
Attraheras du av män med skägg: jag attraheras bara av TAYLOR 8D
Micro-pop eller poppa själv: micor-pop
Brukar du baka:  ibland, men inte så ofta
Röstade du i det senaste valet: jag får inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jepp
Vilken låt lyssnade du senast på: lovekiller med darin
Har någon annan sovit i din säng inatt: nä
Vad tycker du är äckligt: det finns ganska många äckliga saker
Har du pengar på mobilen: nä, men jag har gratis sms

Allmänt test 2

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00, iaf skoltid
Var köper du dina matvaror ifrån? oftast ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? såklart
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en kamera, mobil och en mac c:
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?jo
När var senast någon stötte på dig? vet inte
Vad åt du till middag senast? spagetti och köttfärsås
Kan du vissla? jo
Tittade du på tecknat när du var liten? jeo
Äger du några popband t-shirts? nä, bara taylor och twilight
När flög du senast? när jag flög till turkiet och hem
Pratar du några andra språk? engelska
Har du gråtit offentligt? någon gång om jag gjort mig illa kanske
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vet inte
Vad har du med dig in på bion? popcorn, godis och dricka
Vad har du för väder? just nu är det snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag går bara i 6:an
När sov du senast på golvet? öhh..kmr inte ihåg
Vilken är din favorit dricka?  typ alla fanta  c:
Gillar du din boendesituation? mm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? vet inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nä
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nä
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13
Tror du på liv på andra planeter? nä
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vet inte
Tycker du om att krama folk? vet inte
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen, vad jag vet
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nä
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? absolut inte, kött ät ju mumsigast. speciellt kotletter, visst olli ? 8F
Är du mörkrädd? lite smått
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar och tuggummi










Sarah ♥


Kommentarer
P A U L I N A

allt bra? :D

2010-11-07 @ 17:59:13
http://lightblueeyes.blogg.se/
emma

http://twohollows.blogg.se/2010/november/utkast-nov-7-2010.html#comment



skulle vara jätte kul om du ville vara med!:)

2010-11-07 @ 21:08:15
http://twohollows.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback