bloglovin

SMÅ SÖTA SAKER





Canon PowerSho A470, macro

Namn på figurerna är:
Krabban: Bertil
Ödlan: Åke
Oranga fisken: Berit
Blåa fisken: Hjärtrud


Idag så har jag varit på Teknikenshus, jag var där med en kompis. Det var rätt så kul att vara där.
Jag och Anna tog bussen till luleå klockan 10.10, vi var framme vid 11.35 tror jag att det var.
Vi gjorde papper, körde mini båtar, cyklade en km, fick diplom, vaskade guld och mycket mer.
Jag köpte dom små figurerna på en lite affär inne i teknikenshus, dom kostade 10 kronor styck.

Vi var där till fyra då dom stängde, sen så gick vi på subway och köpte chips och dricka.
Vi kom hem där vi 18.00 tror jag. Jag tänkte sova hos anna men jag for hem för jag fick så ont i mitt huvud men det är nog för att jag steg upp ganska tidigt och det har varit en ganska lång dag.

Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback