bloglovin

NY VINTER JACKA


Igår så var det kvälls öppet här i kalix. Jag var där med Olli och sen så kom mamma oh då köpte hon en ny vinter jacka åt mig. Vi tänkte oxå köpa täck-byxor men dom fanns inte i 160 så jag måste vänta tills det kommer in.
Jag kommer ha den här jackan i backen och typ normalt men jag har en svart oxå så jag får vell se hur det blir.

Tänkte egentligen köpa en 8848 men den fanns inte i vinter jacka, eller den fanns men inte i dom färgerna jag ville ha så det fick blir en Mc KINLEY istället. Jag tror att min svarta jacka är i samma märke, men är inte säker.

Nu ska jag snart gå och äta.  Vinnaren av veckans blogg kommer upp snart så snart får ni veta vem som har vunnit. Sarah ♥

Kommentarer
E M E L i E

vad fin jacka! :D

2010-10-01 @ 18:54:25
http://emmseliasson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback