bloglovin

WII SPORTS RESORT

Idag så har jag ju varit med olli, för i förra inlägget så skrev jag ju att jag skulle sova hos henne.
Vi har typ bara spelat Wii, jag spelade bara wii sports resort eller vi körde typ mario kart ett tag!



Nu sitter jag och skriver en önskelista, det kanske är lite tidigt men jag har typ tråkigt så ja.
Den är ganska lång. Jag kan säga några saker jag önska mig:
Wii
Mobil
Ritplatta
Photoshop Elements 9
Spotify Premium
Twilight saker
Typ 30 filmer, ehe.
lite spel till datorn
m.m c:


Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback