bloglovin

3-KAMPEN TODAY

Idag så är det 3-kampen på Furuvallen. Olivia kommer hit före och då ska hon få en sak av mig som jag köpte år henne i Turkiet, det ända hon vet är att den är lite lila.

Jag och Olivia kommer att vara med i 800 meter. Jag vill inte vara med i någonting men jag är hellre med i 800 meter istället för att sitta på skolan och jobba en hel dag. Vi börjar inte fören tio i ett, fast man måste vara där en halv timme före vilket jag tycker är lite onödigt. Man hinner ju göra sig färdig på typ 10 minuter.


Ni ser kanske att min blogg ser lite fel ut nu men det är för att jag håller på att fixa den. Jag har lånat grunden av Olivia. Tack olivia för att jag fick göra det. Jag får mycket hjälp av designadinblogg, där hittar man nästan allt.


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback