bloglovin

DAVID 4-ÅR

Nu har jag kommit hem från risön för ett litet tag sen. David (som jag är moster åt) fyllde 4-år i söndags men då kom vi ju hem från Turkiet så vi var för trötta för att fara då så det fick vänta tills idag. Det var ju ett tag sen jag träffade dom sist så det var ju kul. Han fick en skjorta och smartis men en blixten mcqueen bli. Han gillar ju sånt.



Som jag skrev i inlägget i morse så var det ju 3-kampen. Jag kan ju säga att det inte gick bra precis. Usch, jag var så slut det sista varvet. Jag trodde jag skulle dö eller något liknande. Men det är ju tur att det var det sista året för oss för jag gillar det inte alls. Olivia kom typ några meter före mig och jag kom typ näst, näst sist och Olivia kom på en plats före så man kan ju säga att vi har den sämsta kondisen 8D. Men jag bryr mig inte.

Den här bilden lånade jag av Anna som fotade oss när vi sprang, Jag var riktigt trött där (tror jag ).

Sarah


Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback