bloglovin

LONDON 2011- HYDE PARK

Hyde Park, här kan varken ord eller bilder beskriva känslan. Alla skrattade, spelade fotboll, hade picknic under dom vackra träden, lekte med sina hundar och bara pratade. Det var en underbar upplevelse. Det är en underbar park och jag tycker att alla ska kunna få uppleva den parken någon gång i sitt liv, jag ska till den parken igen om det så blir det sista jag gör eller något sådant. I love you, hyde park! ♥



© Canon EOS 500D- Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EFS 52mm (standard objektiv)

Sarah ♥

Kommentarer
frida

Vad vackert! Såg du ekorrar där? ;)

2011-04-22 @ 16:28:32
http://fridafotoo.blogg.se/
jennifer / photography

Kikar in och kollar läget! Allt väl?

2011-04-22 @ 21:48:13
http://jenniifer.webblogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback