bloglovin

SKOR + HÅRFÄRG + LONDON SNART = GLAD CHEY :D

Idag har jag varit på stan med mamma. Jag har köpt ett par skor som jag ska ha i London och sen har jag köpt hårfärg för min utväxt har blivit ganska lång. Jag sitter också har och inte fattar att det bara är 5 dagar till jag åker till London. Det kommer bli helt AWESOME kan jag bara säga. Håller på att fixa tidsinställda inlägg inför dom 4 dagarna som jag är borta! c:
Det kanske ser ut som att det är blåa snören fast som är lila i verkligheten. Skorna är köpt på Euro Skor för 795:-


Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback