bloglovin

Five things again

Har väldans tråkgit, så det får bli 5 saker du (kanske) inte visste om mig.

1. Jag sover med 3 gosidjur :)


2. Jag är inne på facebook allt för ofta! (100 ggr om dagen typ. Haha nä, men jätte ofta i alla fall)


3. Jag vill jätte gärna åka till Cypern eller USA!


4. Jag är galen i twitter också, är inne där ännu mer än på facebook, åhh. Någon gång ska Justin Bieber följa mig, NEVER SAY NEVER ♥


5. Jag ska på Luleåkalaset imorgon, awesome! :D


Där fick ni lite ointressant fakta om mig igen!

Kommentarer
JENNIFERFOTON

Justin följer mig ♥

2011-08-08 @ 21:57:11
http://jenniferfoton.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback