bloglovin

Five things

Det var väldans länge sen jag skrev 5 saker om mig själv. Men nu ska jag i alla fall göra det.

1. Jag gillar inte att vara ensam när det är mörkt eller gå ensam när det är mörkt. Det känns om att det är någon som kollar/förförljer mig. Inte roligt.


2. Jag är helt galen i Justin Bieber, han är så het! ♥


3. Nu under sommaren så har jag bara haft på mig shorts typ.


4. När jag är med Emma (min bästa friend) så skrattar vi typ hela tiden och vi har gjort MASSOR av saker som bara jag och hon vet om. Och Emma är den som vet mest om mig och hon betyder såhäääääääär mycket för mig. Hon är helt klart bäst. Elskar dig bäste vän ♥


5. Jag har för lätt att bli brun. Därför solar jag aldrig för att jag typ blir svart, hehe. Som när vi var i Turkiet så solade jag inte nå, men ändå var jag brunast när vi kom hem. :)


Japp, där fick ni veta lite ointressant fakta om mig! Känner nån igen sig på någon av punkterna ? :)

Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg. Det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dagen så passa på att gå in och anmäla dig:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram

2011-08-01 @ 13:02:10
http://domkallarmighannes.com
M *

- have a nice day!

2011-08-02 @ 01:43:58
http://dajeroma.blogg.se/
Emma L

Nååmennåå! Älskar dig med bästastevän! :) <3

2011-08-02 @ 13:18:28

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback