bloglovin

Jagad

Photo Booth 123.
Har varit och köpt den 5:e delen av House Of Night. Jag har ju läst dom 4:a första böckerna och jag blev helt beroende. Så nu när jag såg att den här hade kommit ut så blev jag super glad.
Dom här böckerna är faktiskt bättre än Twilight, så alla borde läsa dom!


"Kalona ser ut som en överjordisk vacker ängel med sina svarta vingar, lyckas trollbinda nästan alla i Nattens Hus. Det är svårt att tro att någon som är så vacker kan vara så ond.
Zoey blir också fascinerad, men lyckas ändå fly från skolan med sina vänner och söka skydd hos de röda vampyrerna i tunnlarna under Tusla. Men Kalona och Neferet tänker inte låta henne komma undan, även om de har olika skäl att leta efter henne: Kalona vill vara tillsammans med Zoey - Neferet vill döda henne. "


Det står på baksidan av boken. Nu borde alla fara och köpa första boken av House Of Night Vampyrens Märke och läsa, läsa, läsa!!! :)

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback