bloglovin

Svar

Jag fick en fråga av en tjej som heter Sonja och hon undrar vad jag använder för parfym så jag tänkte ta och svara på det :)


Åhh, den lukar så gott. Jag köpte den på Rina Makeup här i Kalix.
298:- tror jag att jag köpte den för och då fick jag med body lotion och shower gel. Den är helt klart värd priset!



Den är luktar också SUPER gott. Fick den i julklapp av min syster men jag tror att den kostar 99:-
Det är en Björn Borg parfym och jag använder den här oftare än Pin Sugar parfymen! :)


Jag hoppas att svaret du fick var bra. Pusshei! ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback