bloglovin

Thaifestival 2011/ Stuga

Dålig updatering, jag vet.










Alla bilder är fotade med Canon EOS 500D- Canon EF 50mm f:1.8 II


Igår så var borta hela dagen.
Var först på en Thaifestival i Gamlastan/Luleå, det var jätte trevligt!
Sen så for vi till två stucken som mamma o Micke känner, dom hade en jätte fin stuga. Vi åt gott där och hade det allmänt trevligt. Det var faktiskt första gången jag träffade dom. Kvinnan var thailändsk! :)

Hoppas ni har haft det gött för det har jag haft!

Kommentarer
trololol

guess who :3 ?

2011-08-07 @ 20:47:09

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback