bloglovin

Lucia

Idag är det då Lucia som alla vet. Jag är sjuk, har feber osv osv, inte det roligaste!
Men det är inte bara lucia, det är också min söte vän Annas födelsedag!
Den här allmänt knasiga tjejen fyller alltså 12 år idag. GRATTTTTTTIS!
Och hon har också gått och blivit med iPhone, säger GRATTIS till det också.
Den här tjejen vid namn Anna har jag känt sen jag var väldigt liten, hon är en av mina närmaste vänner, hon är som en syster för mig, älskar dig sötis! ♥
HA EN AWESOME FÖDELSEDAG!

Ps: klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till hennes blogg och skriv grattis till henne!

Kommentarer
Anna

<3! Älskar dig !

2011-12-13 @ 13:50:44
http://annasfantasi.blogg.se/
JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Jag skulle behöva lite bra eller dålig kritik så att ja vet vad folk vill läsa om (:



Ha en super bra tisdag! Kram

2011-12-13 @ 15:05:58
http://bedeliciious.blogg.se/
Lina

vilket program har du fixat din header i? :)

2011-12-13 @ 16:02:47
Magdalena

Krya på dig sötnos. Kraaam!

2011-12-14 @ 18:16:44
Fatma - JULKALENDER

söta bilder :)

2011-12-14 @ 19:56:23
http://fatmas.se

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback