bloglovin

GÖTA KANAL 3- KANALKUNGENS HEMLIGHET

Nu sitter jag och kollar på Göta kanal 3 som går på Tv4 just nu. Jag hara bara sett 1 och 2 men inte trean då så nu ska jag sitta och kolla på den tills 22.00. Jag vet att min uppdatering är sämst nu men ändå har jag mycket besökare så fortsätt så. Tack för alla gulliga kommentarer också, det gör så att jag vill blogga mer! ♥

Just nu är Micke, Josse och Margareta här. Danne for för ett tag sen, dom hat ätit här och så har vi bara varit allmänt sociala. Vi åt förätt, varmrätt och efterätt. Förätten och Varmrätten var godast, jag har bara bild på förätten.
Sarah ♥

Kommentarer
Orinta :)

Utrolig fin blogg ! komenter gjerne tilbake ;)<3

2011-01-07 @ 18:04:14
http://orintarui96.blogg.no/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback