bloglovin

MIN VÄG HEM FRÅN SKOLAN!

Jag hade ju jätte kul när jag skulle hem från skolan idag, det började med att jag inte sa åt min lärare att jag var tvungen att gå till bussen för vi slutade typ 13.38 och då tänkte jag ju att jag hinner med bussen som går 13.41. Jag tog då snabbt på mig mina ytter kläder och började springa. Jag orkade verkligen inte gå den vanliga vägen för den tar mycket längre så jag springer ut mot vägen och precis när jag kommer ut dit så åker bussen förbi mig. Jag kan ju säga att inte var det minsta glad, gud var sur jag vart. Jag typ sprang lite efter den och vinkade för att den skulle se mig men så blev det inte. Jag började gå hem och mina skor var helt blöta. När jag kom till typ Manhem (högstadie skolan här i Kalix) så var det inte så långt till mammas jobb så jag ringde henne och sa att jag kommer. När jag kom fram så hade jag så förskräckligt ont i mina fötter. Sen så har jag ju problem med mitt knä också. Det var alltså min dag. Mycket kul var den ju! Det kan jag lova (inte)...
Okej, nu ska jag sluta babbla, jag hoppas i alla fall att ni hade en bra dag och bra när ni skulle hem från skolan!

Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback