bloglovin

VÅRDCENTRALEN

Jag har ju varit hemma från skolan idag också. Klockan 12.30 så tog jag bussen till sjukhuset och gick till mammas jobb. Vi gick då till vårdcentralen för att nån skulle titta på mina knän som jag har problem i. Hon undersökte mina knän. Efter det så fick jag vänta ett tag så skulle jag ta några blodprov. Det tog typ 5 minuter och sen tog jag bussen hem. Jag ska också få en tid för att röntga mina knän, det blir kanske om 1-2 veckor. Jag kanske måste börja gå till en sjukgymnast. Det är inte kul att ha problem i knäet!
Direkt från jag kom hem, nu är det typ blått och det är ömt när man rör där!
Sarah ♥

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback