bloglovin

Fin himmel

Canon EOS 500D- Canon EF 50mm f:1.8 II

Det var såhär jätte fin himmel här en natt. Klockan var nog kring halv 3 och jag hade suttit och sett film och så skulle jag gå och dricka lite vatten i köket och då såg jag att det var jätte fint på himmeln. Bilderna kan inte visa hur fint det var men den visar lite av finheten i alla fall :)

Oj, juste. Jag har faktiskt beställt en fotobok igår. Den kommer vara fylld med bilder från då jag var i London. Jag kommer visa den när jag har fått hem den!

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback