bloglovin

Tidsfördriv 123


1. Vad heter du? Sarah "coolaste" Bäckström
2. Vad kallas du? Sarah
3. Vad vill du bli kallad? Sarah 
4. Födelsedatum? 11 februari
5. Stjärntecken? Vattuman
6. Lunar? Men nä! :)
7. Msn? Jo, men jag använder det aldrig
8. Helgon? ?
9. Vart bor du? Kalix, Norrbotten, Sverige 
10. Vad har du för mobil? HTC Desire Z

11. Har du en egen dator? Självklart! 
12. Vilka är dina bästa vänner? Mina absolut bästa vänner är Emma o Olivia.
14. Vad ska du göra i sommar? Vara med awesome människor och ha det awesome :)
15. Favoritfärg? Blå o Lila ♥
16. Turnummer? 11 typ :)
17. Vad älskar du mest? Familj o vänner! 
18. Intressen? Justin Bieber, data, fota, vänner, vara ute on the summer, twitter ♥
19. Favoritband/artist? Justin Bieber, Selena Gomez m.m :)
20. Favoritlåt? Justin Bieber ft. Chris Brown: Next 2 You och Selena Gome: Love You Like A Love Song

21. Namnsdag? 19 Juli Sarah, 28 Februari Maria o tredje kommer jag inte ihåg (Amanda)
22. Vad skulle du vilja heta? Det jag heter, Haha! :)
23. Vad heter du på din msn just nu? Ingen aning, haha!
24. Hur många online? Vet inte, är aldrig inne. Det suger :)
25. Vem är din 15;onde online? Vet inte, är aldrig inne.
26. Vem har du blockat? Vet inte ?
27. Hur många olika grupper har du? Hur många frågor ska det vara om msn ?
28. Har du några olästa mejl på hotmail? typ 2485, eheh,
29. Har du några nya kommentarer på bloggen? Nä, inte just nu. Kommentera :D
30. Isf hur många? ingen just nu.

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Fina ögon, fint leende, gulligt skratt, fint hår, awesome, m.m :D
32. Beskriv ditt hår? Brun-rött, väldans lockigt (fast nu plattat), ny tvättat, lent. Ahah! :)
33. Har du några piercingar/tatueringar? öronen.
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Bieberland, Bieberville eller The World
35. Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet :)
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Svart, vitt, lila ♥, blått, rosa, grått :)
37. Vad har du på dig? Svarta team sportia shorts och en orange t-shirt med en galenråtta på. Hehe!
38. Har du något i håret just nu? Nej, men ska nog ta och sätta upp håret.
39. Vad har du gjort idag? Inte nå, bara ätit frukost o datan :)
40. Vad ska du göra imorgon? Jadu, beställa lite kläder från h&m. Awesome! :D

41. Hur mår du just nu? Sådär.
42. Hur brukar du annars må? AWESOME! :D
43. Är du sjuk? Nä!
44. Har du ont nånstans? Magen.
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Jo
46. Vad heter din syster? Magdalena
47. Har du några syskon? Halv syster o sen har jag 3 låtsas syskon :)
48. Vilket är ditt favoritdjur? Katt o hund :D
49. Äter du ofta godis? När det finns :)
50. Vilket är ditt favoritgodis? Sura, Salt lakrtis o choklad ♥

51. Vad är det finaste som finns? Justin Bieber, hehe! ♥
52. Vilken är din favoritdryck? Pepsi o trocadero in my heart!
53. Vilket är ditt favorit tv-program? Grey's Anatomy o Off the map
54. Vilken är din favoritveckodag? Alla dagar under sommarlovet, annars lördag o fredag!
55. Vem är din förebild? Justin Bieber, efter att jag såg Never Say Never ♥
56. Vad är bäst med dig? Att jag är mig själv. Typ!
57. Har du nagelack? Jo,
58. Hatar du någon just nu? Nä, men ogillar!
59. Vem hatar du? Hatar ingen men ogillar två stycken. Men säger inte vem :)
60. Har du kysst en apa? Självklart, haha. Men nä, antagligen inte ?! :)

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Katt, har hund hos pappa :)
62. Är du allergisk mot något? Pollen.
63. Har du något nytt gästboksinlägg på bloggen? No
64. Hur många inlägg har du skrivit? 665 typ
65. Tänker du välja någon bild till detta inlägg? don't think so det här är bara tidsfördiv
66. Vilket band är det sämsta som finns? Tokio Hotel, usch.
67. Är du kär? Nä, men kändiskär.
68. Isåfall i vem? Justin Bieber (kändiskär som jag skrev ovanför) ♥
69. Vad är din civilstatus? Singel
70. Är du cool? Men självklart, dum fråga 123 :)

71. Är du homofob? Nä!
72. Är du medlem på någon annan sida än blogg.se? Nå jå!
73. Isåfall vilken/vilka? facebook, twitter ♥, myspace, youtube, bdb (men använder aldrig) och många fler :)
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Vet inte.
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Vet inte.
76. Har du varit hos frisören det här året? Jo, alltså hos moster. Haha!
77. Använder du nagellack? Jo, just nu. Men annars inte så jätte ofta :)
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Rullgardig (vilket fult ord haha!) :)
79. Har du eget rum? Ja!
80. Har du en dubbelsäng? Nä, men vill ha!

81. Har du en egen platt tv? Jo, en 19 tummare :)
82. När flyttade du senast? När jag var 4a, tror jag :)
83. Vilken stil har du? Min egen
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Bieber ♥
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Selena Gomez är ur söt!
86. Vill du bli känd? Kanske, men jag vet inte för vad :D
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? NEJ! uusch, aldrig!
88. Har du hoppat studsmatta det här året? Men jo!
89. Vilken är den godaste frukten? Persika, just nu i alla fall!
90. Äter du grönsaker varje dag? Nä.

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej.
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Rätt normal, är rätt smal men inte för smal! :)
93. Hur lång är du? 160 typ :)
94. är du nöjd med dig själv? rätt så!
95. Vad är du bra på? att vara AWESOME!
96. Har du en egen hemsida? Räknas min blogg?
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Haha?
99. Vad är klockan just nu? 13.00
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Lite smått!
101. Hur ser din dataskärm ut? platt :)
102. Har du städat idag? No!
103. Har du varit ute idag? Jo!
104. Vem ringde du senast? Typ mor!
105. Vad var du senast arg på? mor.
106. Vad har du för status på msn just nu? är aldrig inne.
107. Är du ofta inne på msn? Nä, 1 gång om året kanske.
108. Önskar du att du var tjockare? Näe!
109. Hur många hus har du bott i? Har bott i ett hus i Bredviken när jag var liten men nu bor jag i en Lägenhet :)
110. Är du medlem på last.fm? Nä, vad är det ?

111. Lyssnar du på webradio? Njä
112. Bäddar du sängen? Hehe, nä. Typ inte så ofta men om jag måste så gör jag det!
113. Har du lätt för att somna? När jag är trött. Men inte nu på sommaren!
114. Snarkar du? Har väll hänt, men inte ofta!
115. Vad har du för startsida? Google.
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Nono!
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nä
118. Vad lyssnar du på just nu? Inget
119. Vad har du för ögonfärg? Brun-gröna men mest bruna :)
120. Vill du tatuera dig? När jag blir stor ja!

121. Vad har du för visningsbild på msn? Vet inte!
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? blogg.se,twitter ♥

123. Laddar du olagligt ner musik? Nä, typ inte.
124. Har du en egen ipod? Jo, en råååsa. 
125. Är du fet? Nä!
126. Vad önskar du dig i julklapp? Ingen aning, en resa till cypern eller USA ? Ge mig ? :D
128. Har du sett filmen Linas kvällsbok? Nä
129. Är du emo? nono
130. Vad stör du dig på? Såna som tror att dom vet allt om alla och försöker vara coola. 

131. Vad är emo enligt dig? Typ en musikstil/klädstil
132. Brukar du lyssna på hög musik? När jag är ensam hemme, jeo!
133. Vad gör du om dagarna? kompisar/datan/tv/fota/badar och sånna saker typ :)
134. Tycker du om popcorn? Jo, helt ok!
135. Vilken är din favoritläsk? Pepsi o trocadero 
136. Vad är din favoriträtt? Finns mycket!

137. Vad tycker du om raggare? Inge fel med dom!
138. Vad tycker du om punkare? Hmm, vet inte
139. Har du skärt dig nån gång? Ja, men inte med meningen. 

140. Är du död? Nä
141. Är du osynlig? Nä
142. Filar du naglarna? Då o då
143. Har du fräknar? Jo
144. Har du posters på dina väggar? Jo, Bieber ofc! ♥
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Vet inte, vad är det för nå ?
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? oscar..
147. Vilket är ditt favoritämne? Öhh, vet inte. Engelska ?
148. Vilket ämne hatar du? Matte, usch!
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Har inte betyg
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Har inte betyg

151. Favoritstad? Vet inte!
152. Favorit loka? Öhh, vet inte! :)
153. Cola eller cola light? Cola Light
154. Älskar du din dator? Lite!
155. Är din dator bög? hahahah, vilken fråga! :)
156. Favoritplagg? Ingen aning, typ min lila I♥London tröja! 
157. Vilka affärer handlar du oftast i? H&M och Gina 
158. Vart handlar du? på affärer
159. Favorit tv-serie? Har inte denna frågan redan varit?
160. Tycker du Top Model är roligt? Då och då :)

161. Vilken är din favoritbok? House of night :)
162. Favoritfilm? NEVER SAY NEVER o Harry Potter serien :) 
163. Vilken är den bästa musikgenren? Olika 
164. Bada eller sola? Bada, blir brun för lätt!
165. Katt eller hund? Katt

166. Åska eller sol? Sol!
167. Vinter eller sommar? Sommar!
168. Knarkar du? Nej!
169. Röker du? Nej!
170. Snusar du? Nej!

171. Äter du? Men självklart!
172. Snattar du? nej!
173. Röker vattenpipa? Nej!
174. Är MER gott? Ja, mer kärlek i livet.. ;) 
175. Tycker du om salt? jao
176. Har du kysst din egna spegelbild? Haha, nä!
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Vet inte! 
178. Ät en banan? Nä
179. Sminkar du dig varje dag? Typ aldrig
180. Använder du för mycket hårspray? Inte så mycket. Men lite! :)

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Haha, inte 100 ggr! :)
182. Favoritsäng? MIN! 

183. Har du ett födelsemärke på foten? No
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Nänä.
185. saknar du nån? Jooo!! 
186. Har du ljugit någon gång? Jo, alla ljuger väll!
187. Favoritmeny på donken? Åh, cheese burgaren för 10 kr! 
188. Donken eller Burger King? Donken
189. Svart eller vitt? Båda! 
190. Rosa eller grönt? Rosa


191. Död eller levande? Levande
192. Rädda joppe? va? :o
193. Tittar du på tv just nu? Nej
194. Skulle du kunna vara med i en film? Kanske :)
195. Favoritkaraktär i Simpsons? Homer o Bart! 
196. Skulle du kunna sjunga på Allsång på Skansen? Vet inte. 
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? Nejnej, usch nej! 
199. Skulle du kunna tänka att åka till frankrike och äta sniglar? Jag skulle kunna åka till frankrike men inte äta sniglar.
200. Städat eller stökigt? Helst städat, men det är oftast stökigt.

201. Bästa året i skolan? 6an! 
202. Favorithalstablett? Öhh, jag vet inte.
203. Är du ofta sjuk? Nä.
204. Gillar du anonyma kommenarer? Gillar kommentarer, men skriv gärna namn också.
205. Vågar du rapa högt inför andra? Haha, nä.
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? Nä, bara ett! 
207. Vad är klockan nu då? 13.09
208. Vad är det för datum? 30 juli 2011
209. Vad ska du göra sen? Kanske film :)
210. Är du inne på msn nu? Men nä! 

211. Hur många har du blockat på din msn? Samma fråga igen?
212. Är nallar söta? Mina är det! 
213. Är Rob söt? Om det är Robert Pattinson så nä! 
214. Vart handlar du helst mat? I en mat affär.
215. Favoritglass? Ben och Jerrys: Cookie Dough (stavning) 
216. Hemmakväll eller fest? Hemmakväll! :D
217. Privat fest eller festa med folk på stan? Privat! 
218. Ditt nordiska favoritland? Sverige och Norge
219. Älva eller vampyr? Vampyr typ :)
220. Gud eller djävulen? Gud! 

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? bli osynlig, kunna se framtiden, flyga och kunna läsa tankar
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Helst hus, men lägenhet är mysigt! 
223. Favoritgrönsak? Gurka
224. Har du anorexia? Nej
225. Vem shoppar du helst med? Friends
226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? Nä
227. Hur vill du dö? Somna in tror jag
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på facebook när du dör? Beror på.
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Aska tror jag, annars kommer ju maskar o äter på mig :s
230. Är Wikipedia den bästa sidan som finns? Nä :)

231. Hur ofta sitter du vid datorn? Rätt ofta! 
232. Har du klippt ditt eget hår? Haha, nä. Tror inte det.
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Nono! 
234. Favoritöl? - Dricker
inte.

235. Vitt eller rött vin? - Dricker inte.
236. Öl eller vin? - Dricker inte.
237. Coca Cola eller red bull? Coca Cola
238. Vad ska man blanda vodkan med? - 
239. Havet eller sjön? Båda, typ :)
240. Favoritö? Ingen aning

241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? Bor ju hos mamma, men båda står mig nära! 
242. Vad klarar du dig inte utan? Mat, friends, familj, sömn, skratt och Justin Bieber stuff ♥
243. Behöver du mer kärlek? Vet inte.
244. Blir du full varje helg? Nej, blir aldrig full.
245. Är du natt eller dagmänniska? Båda
246. Är du vampyr? Nä! 
247. Har du varit med i något rollspel? Nä
248. Favorit "the Sims"-spel? The sims 2 - djurliv, fast spelar alsrig soms längre, slutade typ i sjuan..
249. Festa eller festival? Festival
250. Ska du på pride? Nej

251. Vill du det då? Tror inte det
252. Är du  glad? sådär
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? ändra saker som man ångrar
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Framåt och bakåt
255. Barn eller vuxen? Ungdom
256. När ska du flytta hemifrån? När jag blir äldre :) 
257. Eller har du redan gjort det? Nej
258. Går du i kyrkan varje söndag? Nä.
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? Lila (bieber) moln, ganska ofta! ♥
260. Har du piercat någon? Nej :o

261. Är du laglig? jo
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Nej..
263. Värsta musikstilen? Vet inte.
264. Resesätt du föredrar? Flyg. 
265. Är Britney en bra mamma? Inte vet jag.
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Typ My eller något. Har inte sett det på såhäääääääär länge så kommer inte ihåg nå.
267. Vilken skådespelare är hetast? Jadu, Johnny Depp (dreggel). Justin är ju som ingen skådespelare så JD! :D
268. Tvättbräda eller ölmage? Tvättbräda!
269. Vill du ha barn någon gång? Japp! 
270. Har du sjungit singstar nångång? Jajamen

271. Vilken är din favorit då? Ingen aning
272. Favoritparfym? Pink Sugar o nån Björn Borg parfym. Men om jag skulle få tag på Biebers parfym Someday så skulle den vara min favorit. Helt klart! 
273. Använder du deodorant? Ja
274. Är du beroende av nånting? Justin Bieber och Lypsyl ♥
276. Favoritradiokanal? Ömmm, Mixmegapol eller Rixfm. 
277. Favoritbil? Hehe, vet typ inget om bilar men en Lila bil i alla fall. Eller samma bil som Justin ? :D
278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverigetoppen i över tre år? Roligt för henne.
279. Favoritförfattare? Stephenie Meyer o nå fler.
280. Vad vill du bli när du blir stor? Läkare, skådespelare eller nå. :)

281. Favoritmodeexpert, Olivia eller Sofia? Båda från Aftonbladet? ?
282. Senaste biofilm du såg? Pirates Of The Caribbean: I främmande farvatten. Missade HP :(
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Aldrig.
284. Är du rik eller fattig? Lagom, typ. 
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? Cool familj! 
286. Favoritsport? Gillar inte sport. 
287. Silvertåget eller kustpilen? Ingen aning
288. Har du sett filmen Spökhistorier? Nej
289. Var den bra då? Har inte sett. 
290. Vilken historia är läskigast? Vet inte. 

291. Har du långt hår? Nja. Till axlarna när jag plattar det. 
292. Vill du ha längre/kortare? Längre
293. Schlagernörd eller? Nejdå
294. Kungafamilj eller president? Ingen aning
295. Sämsta veckodagen? Måndag o Söndag.
296. Har du en dålig hårdag idag? Lite kanske. 
297. Tror du på ett liv efter döden? Vet inte.
298. Är du politiskt intresserad? Nej
299. Är du rädd för att dö? Nja.
300. Vad är klockan nu då? 13.20



Haha, åhh. Jag kan inte fatta att jag har suttit o svarat på 300 frågot. Men tidsfördriv. Adios :)


Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där jag lottar ut ett smycke från min webbshop :) Det vore jättekul om du var med och tävlade :)

DU hittar isåfall tävlingen på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

2011-07-31 @ 16:19:26
http://vadfanskajagheta.se
Anonym

fin blogg:D

2011-08-01 @ 04:58:23
http://nataliedaniel.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback