bloglovin

Bloggpaus

Jag tar alltså en bloggpaus. Jag känner att jag inte har någon lust att blogga, jag har ju inte bloggat på några dagar men ni har ändå stannat kvar och det är jag taksam för. Jag hoppas att ni förstår att nu under sommaren så vill man vara ute och bara ha det awesome!
Jag kanske skriver något inlägg då och då men annars så hörs vi om ett par veckor och då lovar jag att det kommer bli som en nystart för bloggen för att min uppdatering har varit dålig. Det kommer komma massor av bilder, flera inlägg per dag och en splitter ny design.

Ha nu en underbar sommar, kramar från mig! ♥

Kommentarer
Amanda (Ava)

Nu kan du va med och tävla om att bli dagens blogg och få en länk i ett inlägg!



//Amanda (Ava) www.slalomava.wordpress.com

2011-06-28 @ 10:49:58
http://www.slalomava.wordpress.com

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback