bloglovin

Vi var klass 6 på Näsbyskolan

Jag lånade bilden av Olivia!
Nu när jag verkligen börja tänka efter på alla minnen, alla stunder, all glädje, all sorg, allt, så märker jag att jag verkligen kommer sakna den här klassen. Vi var inte normala, vi härjade då och då, men vi var ändå ÅSUM!
Jag kommer aldrig glömma den här klassen, våran klass var unik, vi var speciella och det var på ett bra sätt.

Det finns 5 stycken som jag har gått i samma klass med sen dagis men nu när jag ska börja manhem så är det bara en som jag kommer ha gått med sen dagis och det är min fina vän Alexandre, vi har hållt ihop sen första början och det känns ganska bra att han han i samma klass. 14 år i samma klass blir det när vi går ut 9an!

Det har varit bråk men det har löst sig, det kan ha tagit ett tag men det har alltid löst sig. Vi klarar sånt själv!

Ja, men i alla fall. Jag älskar den här klassen och kommer som sakt aldrig glömma den. Ni alla är helt underbara och jag ångrar inte att jag har gått i denna klass. GLÖMMER ALDRIG VÅRA ÅR tillsammans! ♥

Som vi sjöng i våran låt på avslutningen: Vad vi är bäst, vår sjätte klass på näsbyn. Vi kan vara pest men AJ gillar oss, nu sticker vi iväg och lämnar er på näsbyn men ni glömmer aldrig oss.


Och våran rekor sa: Som dom/ni sjöng i låten att dom är den bästa sjätte klassen på näsbyn så håller jag med. Ni har varit väldigt duktiga!

Jag kommer sakna er, vi har delat glädje och sorg med varan och ni betyder något speciellt, vi var starka tillsammans!  ♥

Kommentarer
Alva

Sv: Tack! :)

2011-06-16 @ 10:33:43
http://alvabergdahl.blogg.se/
Amanda

Snygg blogg!

2011-06-16 @ 12:42:42
http://www.slalomava.wordpress.com
Fanny

så sant!

2011-06-16 @ 14:56:30
http://fannyyandersson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback