bloglovin

HOS EMMA

Just nu sitter jag hos Emma, hon håller på att fixa sig för att hon ska på träning sen. Hon ska typ in till stan för att köpa spring skor för att hon ömsar skin på tårna när hon använder sina andra. Haha!
Jag for till henne sirekt efetr skolan för att jag har mina skidor här så jag måste hämta dom för att vi ska åka skidor imorgon på gympan. Okej nu måste jag verkligen sluta skriva innan det här inlägget blir för tråkigt. Jag skriver nog mer när jag kommer hem.¨

Bild på Emmas hund Laban när vi var ute på isen och fotade!

Sarah


Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Hoppas du har haft en fin tisdag sötnos :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-29 @ 17:53:32
http://sannalitens.blogg.se/
A N N A ♥

SV: Ja, de var vid stugan ( på bilden ) innan vi for till backen :)

2011-03-29 @ 18:51:28
http://annasfantasi.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback