bloglovin

Hejdå Västerås, Hej Kalix!

Ja, ni förstår nog att jag ska åka hem till Kalix nu.
Eller mitt flyg går 15.10, så jag bloggar nu för annars blir det nog inget, hehe! :)
Jag vill verkligen inte åka hem, eller hem till mitt andra hem, för det här är ju också mitt hem, men i alla fall så vill jag inte åka. Jag har haft ett lov som har varit mer än bra!
Fått träffa alla, Olli var med, iPhonen, Sötaste hunden i världen, ROBER PATTINSON OCH ASHLEY GREENE!
Ja, ni förstår nog att mitt lov har varit helt awesome och ännu är det ju några få dagar kvar och jag har bestämt att dom också ska bli AWESOME! :)
Lagom snygg cam bild..
Men vi får höras senare eller imorgon, heeeeejs!

Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback