bloglovin

Svar från frågestunden!

När började du blogga?
På den här bloggen så var det 31 Oktober!
Favorti musik?
Jag lyssnar på allt möjligt, kolla min spotifylista, klicka häär!
Vilka länder har du varit i?
Finland, Danmark, Turkiet och Storbrittanien/London.
Favorit färg?
Svart, vit, grå, röd, rosa, lila, turkos.
Vad använder du för smink?
Då jag använder smink så är det bara mascara och täcknings grejer.
Vad använder du för parfym?
Hot Pink ~ Björn Borg
Gillar du din mac? Hur mycket kostade den?
Ja jag gillar den.
Det är inte min dator, det är skolans! c:
Är du singel?
Ja.
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Ett seriöst!
Vilken vän står dig närmast?
Jag har fyra vänner som står mig riktigt nära och det är Emma, Olivia, Samantha o Anna.
Men om jag måste välja någon som står mig närmast så är det antigen Emma eller Olli!
Bästa killkompisen?
Alexander!
Hur lång är du?
Typ 1.60 cm!
Är din moder cool?
Självklart, haha!
Äter du korv?
Inte just nu!
Gillar du korv?
Det är helt okej!
Visst är jag bäst?
En av dom bästa!
Vilken korv är godast?
Haha, vet inte!
Varför tycker du jag är seg?
Haha, jag vet inte, du bara är det!
Vad är det absolut roligaste som hänt dig?
Det är en massa roliga saker, men knottet är en av dom, eller vad säger du Emma? ;)
Vilken sommar har varit bäst , 2009 eller 2011? :)
Hmm..2009 var awesome, men 2011 var nog lite mer awesome!
Dina favorit filmer?
Friends with Benefits, Twilight filmerna, Never Say Never, The grudge, Saw o.s.v! c:
Twitter eller Facebook?
Twitter är roligare!
Sommar eller vinter? (du får bara välja en!)
Vintern är ju awesome men julen, min födelsedag, snön o.s.v, men sommarn är så mycket awesomigare, så sommaren, för då är det varmt, man kan vara ute sent, bada, sola, chilla och allt sånt!
Vad tycker du är bäst med mig?
Att du är snäll, bryr dig, att du är awesome och så vidare!
Bamse eller Nalle Puh?
Bamseee! :D
Läskigaste filmen du har sett?
Insidious, fyyy vad läskig alltså och The Grudge 2!
Om du bara fick ta med 3 saker till en öde ö, vad skulle du tagit med då? :)
Maaat, mobil med täckning och en friendoo! :)
Vad kostade din kamera?
Jag fick den i julklapp, men kring 6000 tror jag!
Hej gillar du min blogg?
Jag läser inte den så jag vet inte!
Hur gammal är du?
13 år, fyller 14 år om typ 3 månader eller mindre! :D
Går du i fotboll?
Nej, men jag har gjort!
Vad har du för framtidsplaner?
Först gå ut gymnasiet, sen flytta till USA, börja jobba/gå skola, sen träffa en kille, gifta mig, skaffa familj och leva värsta awesome livet. Hehe, men det är bara var jag vill just nu! :)
Twilight eller Harry Potter?
Bååda!
Roligaste minnet?
London, Turkiet, minnen med vänner osv! :)
Bästa bloggarna?
Tinkerbellas, Olivias och Megapixlar!
Fanta eller öl???????
Fanta såklart!
Vilken är din drömbloggdesign?
Öhhm..det vet jag inte riktigt! :D
Bästa med att blogga?
Att kunna skriva om sitt liv, visa sina bilder och kommentarerna!
Varför började du blogga? Btw, älskar din blogg!!! :)
Tack och för att jag tyckte att det verkade kul! c:
Hur många unika läsare har du per dag? :)
På vardagar 40-45 och på helger 50-55!
Har du haft någon blogg innan den här?
Ja, det har jag.. en väldigt ful en som jag skrev om typ farmville i!
Trivs du bra på manhem? ;)
Ja, det gör jag!
Gillar du den nya klassen? :)
Yeez, den är rätt awesome! c:
Tack för alla frågor, hoppas svaren blev bra, kraam! ♥



Kommentarer
CanNik

Imorgon så börjar vi med julkalenderna på våran blogg, håll gärna utkik och var gärna med och tävla.

2011-11-30 @ 21:45:45
http://cannik.blogg.se/
Linnea

London är inget land :)

Kolla tredje frågan :)

2011-12-01 @ 16:41:25
http://linneaahallgren.blogg.se/
Julia

London äe inget land x)

2011-12-10 @ 23:25:19

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback